Order Alpha Lipid

Monday, September 17, 2012

Anugerah

Alhamdulillah... last week aku dpt pangkat manager dlm business alpha lipid nie.. untuk level ini dijanjikan pendapatan sebulan RM1000 - RM4000... Alhamdulillah aku dapat la dalam RM1200++ (tp cek tak p ambil lagi... sengaja request cek je.. sbb takde la yg kata nanti omong kosong je :D) itu pendapatan yg mana ada 2 supervisor direct bawah kita... Abe lak dapat RM1900++ nie kes terus masuk akaun... kty la RM2600++ nie kes terpaksa terima duit sbb permintaan alpha lipid mmg mengalakkan... abg zahar .. RM600++, kak marini RM240++... izat RM90++ downline dari L.. dari JB.. Dari Kuantan semua dapat duit... dan yg penting dlm masa 2 minggu bos aku kat mekah... aku dah buat dia jd ruby dengan pendapatan RM5600++ .. org lain akan kata mustahil.. tapi aku tak.. skill aku kat mlm lain aku gunakan dlm alpha lipid nie... dan yg bestnya momentum yg ada sekarang nie mmg cukup gempak.. kita cari orang 10% selebihnya orang cari kita sbb produk... tengok lah upline aku dok masuk tv.. alahai comel je dia... cantik bukan sbb botox ok.. tp sbb cologen soya yang terkandung dlm SDII...
Alpha lipid SDII nie bahan asli.. bukan chemical.. bukan campuran dadah ok... 100% dari bahan nutral yg telah di formulakan dengan kaedah lipid... sbb tue syarikat berani meletakkan insuran sebanyak 15 NZ dollar untuk produk new image ini... giler ko, kalu produk tak baik letak insurance tinggi2.. leh lingkup company jadinya... sbb tue new image bertahan sekian lama...

Seandainya poineer meletakkan produk new image dlm senarai barang farmasi seperti di new zealand.. takde harapan la kami nak merasa komisen sebegini. dulu pernah juga dileakan diantara barang farmasi... pastu ditarik semula oleh pihak syarikat atas sbb tertentu (tak baik na burukkan pihak lain).. dan ini hasilnya dirasai oleh majority  melayu di malaysia... dan malaysia telah terpilih sebagai negera yg menjadi pengantara proses export ke serata dunia...

Sbb tue kami sendiri tak heran.. kalu ada yang negatif bila kami  promote produk nie... sbb mereka tak nampak khasiat alpha lipid dan mereka buta peluang perniagaan ini... lagi2 la si gemuk yang tak sedar diri... jgn marah ye wahai si gemuk... sbb apa saya kata begini... kat malaysia nie 1/6 adalah obesiti (sbb tue ramai yang tak malu bila tergolong dlm golongan obesiti..).. dan kebanyakkan obesiti nie mudah menghidapi diabetis bak kata analisis.. 1/7 adalah pemilik diabitis.. dan 1/8 pula adalah pemegang rekod pesakit jantung... bagi mereka yang kata... "ada aku kisah, aku gemuk?" maka jawapannya "maka kamu tak kisah la kalu kamu kena kencing manis, sakit jantung dan sebagainya... tak sayang nyawa gamaknya".. time kamu sakit nanti..sapa yang susah.. family juga... kamu tiada rasa kasihan ke menyusahkan dengan sengaja family kamu dengan penyakit yg kamu kumpul dari muda lagi... mmg org kata ajal maut ditangan tuhan... tapi kamu dah mencegah atau mengawalnya dari awal ke? jgn salahkan takdir kerna kecuaian kamu sendiri.. tepuk dada tanya lemak kat badan tue.. nak setia disini dan bantu saya dpt penyakit kronik? kalu tidak katakan YA.. untuk mencuba Alpha Lipid SDII... Kesihatan itu anugerah TUHAN..

Singgah2 la group FB kami utk info lanjut : http://www.facebook.com/groups/ALSDII/ atau meh beli produk new image secara online http://alphalipidonline.com/

No comments:

Post a Comment