Order Alpha Lipid

Tuesday, November 20, 2012

Khas untuk mereka yang bangga jadi gemuk..

- Salah ke kalau aku jadi gemuk, aku ada amik daging kau ke??
- Salah ke aku makan banyak..? kau ke bayar untuk makanan aku?
- Kenapa? kitorang yang gemuk ni mencemarkan alam ke?
- Laluan ni boleh jadi sempit ke kalau aku lalu?
- Nape semua
 orang sibuk nak suruh aku kurus??
- BERDOSA ke kalau aku gemuk?????

Salahkah aku???

- bukan semua orang yang kurus tu cantik..
- bukan semua yang gemuk itu x menarik..
- memang xdosa kalau kita rasa kita memang dah ditakdirkan gemuk..

TAPI... kita kena ingat..

- matlamat kita untuk kurangkan berat itu untuk apa?
- YES! untuk kesihatan kita...
- YES! untuk masa depan kita...
- Menjadi gemuk bukan satu DOSA, tapi adalah PAHALA bagi kita kalau menjaga kesihatan kita, betul x?

- Kadang2, Gemuk itu sendiri boleh jadi tragedi, kalau kita x mencegah dari awal....
- Gemuk tu tabung penyakit, kalu tak doktor tak akan advice pada mereka yang menghidap penyakit kronik untuk menurunkan berat badan.

Ubah penampilan diri dan tampil lebih YAKIN, SIHAT dan MENARIK.
Jom kurus, sihat & kelihatan menawan bersama Alpha Lipid SDII

No comments:

Post a Comment