Order Alpha Lipid

Sunday, August 26, 2012

1st Commission Alpha Lipid

Alhamdulillah sambutan atas permintaan alpha lipid mmg tak tak terduga... Kalu nak ikutkan dari 1997 lagi dah banyak dah MLM yg aku ceburi... ada yg datangkan hasil ada yang tidak langsung datangkan hasil.... Ada yang beranggapan, MLM nie satu "penipuan" satu "penindasan"... opssssssssssssss maaf ye... itu mungkun pendapat anda .. tp tidak saya... bagi saya.. MLM adalah satu module pemasaran... dan NOKTAH... hahahaha... simple kan.....

Mcm2 cara org nak buat marketing.. ada yg gunakan artis, ada yg masuk paper... dan kos perbelanjaannya banyak dan besar.. untungnya pada siapa... pada artis tersebut yg dah kaya makin kaya.. pada syarikat pencetak.. kpd station TV... Networking (MLM) adalah medium paling mudah dan murah utk mewar2kan sesuatu produk.... dah malas nak cerita panjang... kang ada yg cetek minta kata ita tulis fakta tp dirombak jadi auta...

Produk main peranan terbesar.. kalu produk yg bagus.. kita market camna pun ttp akan berjalan juga.. cuma laju dan lambat je dia nak berjalan... opssssssssssssssssss.. dah2 bukan ini yg nak ditaipkan pagi2 nie....

sebenarnya aku nak share 1 cerita.. 1 berita.. 1 fenomena luar biasa yg jadi kenyataan tanpa diduga... tapi bukan sekarang.. tunggu ye 10 september (masa b'day laki aku)... dan ini mungkin hadiah permulaan terbaik beliau.. dan terbaik utk aku selamanya~~~ Amin

No comments:

Post a Comment