Order Alpha Lipid

Thursday, August 30, 2012

Cubaan yg Berjaya

Alhamdulillah.. hari yg terbaik sebelum merdeka day... semua downline positif... customer pun positive... dan aku akan mengadakan tour alpha lipid ke utara bermula mlm nie... dari kl jumpa 2 bakal dealer.... 31 Ogos di manjung jumpa 2 dealer, 1 pemilik salon dan 1 lg pemilik butik pengantin... malamnya pula ke penang jumpa bakal dealer di sana.. kemudian ke alor star.. untuk tinjau2 market2 mak datin mana tau melekat 1 -2...

Alhamdulillah sblm aku memulakan business ni, aku jumpa doc aku.. Dr Zarul... tanyakan pendapat dia, untuk pengambilan supplement ketika mengandung, so aku bawak le product berjumpa dengan beliau (produk masih seal lagi ok)... kata aku.. apa pendapat doc, kalu saya ambil Alpha lipid Lifeline dan Colostrum nie...  jawapan doc mudah sahaja.. saya mmg mensarankan... yah sbb Alpha lipid Lifeline full with vitamin dlm masa yg sama dia membantu imunisasi badan kita... 

Ok, penjelasan doc mmg buatkan aku tidak teragak2 utk mencuba... Amalan aku setiap hari .. bangun pagi.. ambil 1 1/2 scoop alpha lipid campurkan dengan jus asli manggo atau oren yang sejuk.. shake dan telan... mmg terbaik.. sbb saya nie tak berapa nak boleh telan susu... Alhamdulillah la.. hari tue rasa penat dan sakit2 sangat... rasa mcm nak terberanak... tapi alhamdulillah la.. lepas minum Alpha Lipid Lifeline aku tak selemah sblm tue... masih bertenaga turun naik office New Image ambil stock yg garing mcm goreng pisang... 

Mak pun dah kurus sedikit, itu pun atas nasihat doc.. mak kena turunkan berat badan... Alpha Lipid SDII mmg tersangat membantu... mak pun suka je minum Alpha Lipid SDII tue... Dalam masa yang sama, hasnah & kak marini dah kurus dan mendapat berat badan yg ideal dengan ketinggian mereka... 

Syukur sangat dapat jumpa ngan Alpha Lipid nie.. setiap hari teruja nak tau khasiat produk.. dan dalam masa yang sama New Image menyediakan Doctor Pakar untuk memberi nasihat kepada semua pengguna ALpha Lipid .. Dan Pakar Diet untuk memantau diet  mereka yang memerlukan hidmat nasihat... New Image juga telah menyediakan perlindungan insurance sebanyak Nz Dollar 1.6 Million utk setiap produk New Image... Dimana seandainya ada pengguna yang ditimpa musibah disebabkan pengambilan produk2 New Image. 

Makin teruja bila, usaha kita dalam menjaga kesihatan dapat pula berkongsi sesuatu dengan mereka yang diluar sana... dan paling best... dapat lak duit komisen setiap 10hb dan disertakan dengan slip pembayaran dimana slip ini laku disetiap bank untuk proses loan.


No comments:

Post a Comment